Turbūt neretai žadate ką nors padaryti už 10 minučių, ar už poros valandų, bet pasineriate į kitus darbus ir apie tai prisimenate kai jau būna per vėlu. Pačiam yra tekę pamiršti šildomą sriubą ant viryklės, ar praleisti įdomią laidą per tv. Tad nusprendžiau, jog reikia kažką daryti. Jeigu kompiuteris sugeba taip atitraukti dėmesį, kodėl jo neišnaudojus įvairiems priminimams? Tai galima padaryti įvairių „taimerių“ ( laiką skaičiuojančios programos) pagalba. Tokių programų ir programėlių yra be galo daug, paminėsiu tik keletą, kitomis (jei turite savo pamėgtų) galėsite pasidalinti komentaruose.

Cool timer

Ar jis tikrai toks „cool“ galėsite nuspręsti patys. Man pasirodė visai įdomus. Išvaizda gal ir primityvoka, bet į jį žiūrėti ir nereikia. Turi tris rėžimus:

  • Countdown – nustatome po kiek laiko taimeris turės nuskambėti ir jis pradeda skaičiuoti laiką atbuline eiga. Gal visai neblogai namų šeimininkėm, pašaunate kalakutą į orkaitę, nusistatote kiek laiko turės kepti ir toliau galite ramiausiai sau naršyti internete, ar žaisti žaidimus 😀
  • Wake – žadintuvas. Laikrodis tik 12 valandų, tad reik nesusimauti nustatinėjant PM/AM. PM – 12h – 00h, AM – 00h – 12h. Priguldami dienos pogulio užsitikrinsite, kad miegas tikrai truktų tik valandą, o ne tris 😀
  • Stopwatch – chronometras, galite pasižiūrėti kaip greit renkate tekstą ar pan.

Taip pat galima keisti įspėjimo toną, taimerio spalvas ir pridėti tekstinę žinutę, kurią parodys. Parsisiųsti.

Focus booster

Maža programėlė, turinti tik vieną darbo rėžimą, bet gali neblogai pasitarnauti. Skaičiuoja Jūsų nustatytą laiką atbuline tvarka, pasibaigus laikui pradeda skaičiuoti pertraukos laiką irgi atbuline tvarka. Tad kuo tai naudinga? Jeigu darote pertraukas nuo kompiuterio (patariama reguliariai padaryti pertrauką, pailsinti akis, pajudėti ir pan.), galite šio taimerio pagalba suderinti savo darbo, bei pertraukėlių laiką. Dirbant visiškai nereikės blaškytis ir galvoti, kad tik neužsisėdėtumėt per ilgai, na o pertraukų metu (jeigu esate netoli kompiuterio) neleis pasimiršti ir visuomet primins, kad jau laikas grįžti prie darbo. Pačiam asmeniškai patiko dizainas ir programos paprastumas. Parsisiųsti.

Orszeszek timer

Dar paprastesnis taimeris. Moka tik skaičiuoti laiką atbuline tvarka, visas įdomumas tame, jog priima įvairius laiko formatus, tad jei nesate tikri kaip įvesti laiką, veskite taip kaip jums atrodo, sunku nepataikyti. Parsisiųsti. Pvz:

  • 5 – 5 minutes
  • 2.5 – 2 minutes 30 seconds
  • 1.05:03:25 – 1 day 5 hours 3 minutes 25 seconds
  • 1d 5h 3m 25s – 1 day 5 hours 3 minutes 25 seconds ir t.t..

Multimeter

Daug taimerių viename. Turi du darbo rėžimus:

  • Count down – skaičiuoja laiką atbuline tvarka, galima pridėti tekstinę žinutę, kuri bus parodyta laikui pasibaigus.
  • Count up – skaičiuoja laiką kaip chronometras, tikslumas 1 sekundė.

Taigi vienintelis privalumas tame, jog galima iškart užsistatyti iki 10 skirtingų taimerių. Parsisiųsti.

SCIROCCO Take a Break

Šis taimeris rūpinasi Jūsų sveikata ir prižiūri, kad laiku išeitumėt pailsėti. Galima nustatyti, kad prasidėjus pertraukos laikui ir paspaudus „take a break“, būsite išmesti į windows log in screeną, taip padidės tikimybė, jog tikrai nueisite pailsėti, užuot likę sėdėti toliau prie kompiuterio. Žinoma galima rinktis „remind me later“ ir toliau sėkmingai dirbti. Parsisiųsti.

Big Stretch Reminder

Dar viena nemokama programėlė, kuri rūpinsis Jūsų pertraukomis nuo kompiuterio. Darbo laikas gali būti keičiamas nuo 10 minučių iki 3 valandų, na o pertraukos  nuo 1 minutės iki 1 valandos. Jokių įmantrių būdų atitraukti nuo ekrano neturi, na bet sveikata mūsų, o ne kompiuterio. Parsisiųsti.

Albion StopNow

Mokama programa, bet gan įdomi. Atėjus pertraukos laikui kiekvienas Jūsų judesys su pele ar klaviatūros paspaudimas bus palydimas erzinančiu pypsėjimu. Tikrai nebloga paskata eiti pailsėti. Parsisiųsti nemokamą 10 dienų bandomąją versiją.

Post Navigation